czwartek, 24 grudnia 2015

♥ Wszystkiego Najlepszego Kochaniutka Osiemnastko ♥

Jako że parę tygodni temu zalogowałaś się u mnie na laptopie na swoje konto postanowiłem to wykorzystać do niecnych celów. Mam nadzieję, że pomysł ten Ci się spodoba Moja DROGA solenizantko i automatycznie przyklei Ci do buźki uśmieszek od ucha do ucha.






Od Serca dla Serca.

Wybiła właśnie północ i mamy upragniony 24 grudnia. Do niedawna ten dzień oznaczał dla mnie - Początek świąt, kolacja wigilijna, prezenty i czas spędzony z rodziną. "Niedawna" słowo klucz.

Dzisiaj moja kochana jest caaaałkiem inaczej, bo teraz do tego jak że specjalnego dnia doszedł jeden bardzo ważny termin - Urodziny Oli. O Tyle fajna sprawa że nie muszę sobie zapisywać w kalendarzyku tej daty bo nawet ktoś taki jak ja ze swoją kiepską pamięcią dam radę zapamiętać ♥



Kochanie, Masz już oficjalnie 18 lat a ja stwierdziłem że nie będę Ci składał fikuśnych życzeń na fejsbuczku bo to robią wszyscy... (no dobra dobra tam też złożę) Wchodzisz w dorosłość z wielkim hukiem i ogromne to szczęście dla mnie że mogę być koło Ciebie w tym wspaniałym dla Ciebie dniu. Dlatego teraz życzę Ci ♥ :
- ZDROWIA - tak się mówi że to najważniejsze i ja to popieram ! Potrzebujesz go bardzo dużo bo jednak często gęsto coś Cię tam złapie jakiś kaszelek katarek a choć staram się jak mogę to przed tym nie zawsze dam radę Cię uchronić. Pamiętaj że na życzeniu "zdrowia" się nie kończy bo gdy tylko zajdzie potrzeba Twój rycerz przybędzie migusiem, to z syropkiem, to z tranem, to z kocykiem, to ze wszystkim i to na "swym" zielonym rumaku. 
- SZCZĘŚCIA (czyt. MNIE !) - No to ten... Tutaj to wiadomo co do szczęścia to życzę Ci abyś go miała jak najwięcej ! Co najlepsze w tym życzeniu też mogę a nawet muszę (!) Ci pomagać. Kochanie, Myszko, Oluś.. pielęgnujmy to tak jak dotychczas a nie mam wątpliwości co do naszej owocnej przyszłości bo uważam że to co zbudowaliśmy razem to jedna z najwspanialszych budowli w naszym życiu ♥
- POMYŚLNOŚCI - O Twoją maturę to ja się nawet nie boję - za dobrze Cię znam. Jesteś solidną kobietą, zorganizowaną i nie mam wątpliwości co do pomyślnego zdania. W życiu nie ma rzeczy z którą byś sobie nie poradziła, pnij się w górę, NIE ZMIENIAJ ZDANIA jeśli inni tego oczekują od Ciebie (nawet Ja) walcz o swoje a na pewno osiągniesz w życiu swoje wszystkie cele.
- MIŁOŚCI - Zawsze ją będziesz mieć ode mnie i to w nadmiarze bo co jak co ale zasługujesz na nią jak nikt inny. Kocham Cię ♥





Na koniec chciałbym Cię prosić abyś nigdy się nie zmieniała bo dla mnie to Ty jesteś aniołem w ludzkim wcieleniu a ja potrzebuję mieć takiego stróża jak Ty. Kocham Cię skarbie mój i wszystkiego najlepszego w dniu urodzin ♥ 





PS: Mam nadzieję że się nie gniewasz że "włamałem" Ci się na bloga :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz