piątek, 23 grudnia 2016

Birthday girl


Co prawda urodziny mam jutro, ale ze względu na to, 
że jest to Wigilia, to pragnę spędzić ją bez stukania w klawiaturę.
Dobry wieczór.





Bez zbędnego tłumaczenia dlaczego mnie tu nie było (w sumie,to nawet nie mam spójnej odpowiedzi)...
Urodziny dla każdego z nas to bardzo miły dzień. Ten dzień należy do Ciebie, tego dnia świętujemy za Ciebie. Wszyscy są mili, kochani, życzliwi. Ja od zeszłych urodzin traktuje ten dzień jako rachunek sumienia z całego roku. Rok temu, kiedy obchodziłam osiemnaste urodziny, skupiałam całą swoją uwagę na imprezie jaką organizowałam z moimi rodzicami, owszem, pojawiły się refleksje, ale nie do końca poważne i przemyślane. Dlatego w tym roku postanowiłam spisać sobie "19 myśli na 19 urodziny" - myśli te są efektem tego, co do dnia dzisiejszego zdążyłam przeżyć, zobaczyć. Zainspirowała mnie do tego Karolina Baszak, która stworzyła taki wpis na 27 rodziny. Myślcie, co chcecie, może to być dla was banał, coś śmiesznego, żałosnego. Mnie osobiście ten pomysł bardzo się podoba.

19 MYŚLI
NA 19
URODZINY

  1. Zmiana swojego życia wymaga więcej chęci, niż czasu.
  2. Prawo jazdy to główny "ułatwiacz" życia.
  3. Ile ludzi na świecie, tyle poglądów.
  4. Z idiotami się NIE dyskutuje.
  5. Ludzie, którzy po latach znajomości nie mówią sobie "cześć", powinni się wstydzić. Oboje.
  6. Złe momenty w życiu warto traktować jako lekcje. Nie jako karę, czy coś w tym rodzaju.
  7. Wszystko dzieje się po coś.
  8. Kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje.
  9. TRZEBA zdawać sobie sprawę ze swoich wad.
  10. Nie warto analizować błędów z przeszłości. Przeszłości nie da się zmienić.
  11. Osoba, z którą tworzy się związek, powinna być także naszym najlepszym przyjacielem.
  12. Robienie "czystek" w znajomych na Facebooku umila dalsze scrollowanie tablicy.
  13. Nie zasypiaj będąc z kimś w kłótni.
  14. Matura jest potrzebna, ale nie niezbędna, aby osiągnąć w życiu coś wielkiego. Do tego potrzebny jest zapał i pasja.
  15. Wyciąganie ręki jako pierwszy nie jest niczym upokarzającym. Przeciwnie.
  16. Rodzina jest najważniejsza.
  17. Całe dobro, jakie wyrządziliśmy, prędzej czy później zostanie docenione. Nawet przez obce osoby.
  18. Krycie i pogłębianie w sobie żalu do osoby, która zrobiła nam kiedyś krzywdę, zabrudza nam myślenie. Warto wybaczać. Nawet w głębi duszy, bez poinformowania. Naprawdę.
  19. Bóg jest dobry.

Takie są moje myśli na tegoroczne urodziny. Teraz coś z innej beczki - myślicie czasami w swoje urodziny nad tym, jacy byliście rok temu, dwa lata temu i tak dalej? Polecam! Tylko w taki sposób można dostrzec zmiany w sobie. Ja przyznam się bez bicia, że ostatnio śmiałam się sama z siebie sprzed około dwóch lat. Mianowicie, odwiedziłam swojego starego ask.fm (usunęłam już! :P) i ręce mi opadły. Jaka ja byłam głupiutka! Teraz w życiu nie odpowiedziałabym na tamte pytania. W ogóle nie założyłabym tego czegoś. Czytałam to wszystko i czułam się, jakbym czytała wypowiedzi całkowicie obcej mi osoby. Tak samo jak wyświetlają się nam wspomnienia na Facebooku! Nie czujecie czasami jak rumienią się wam policzki, kiedy wyświetla wam się wpis sprzed X lat? :) No ale, grunt, że potrafię to zauważyć i śmiać się z tego. Do udoskonalania siebie mam całe życie. Zmądrzałam. Naprawdę. Ludzie, którzy nie rozmawiali ze mną lata, prawdopodobnie rozmawiając ze mną teraz poczuliby się, jakby poznali nową osobę.
Urodziny są fajne.

Życzę Wam dobrych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Najedzcie się do syta, śpiewajcie, celebrujcie chwile z rodziną. schowajcie żale i brudy. Podajcie sobie ręce z ludźmi, z którymi żyjecie w niezgodzie. Rozpakujcie wspaniałe prezenty! 
Ale przy tym wszystkim nie zapomnijcie o Tym, który się narodzi.

Możecie pisać do mnie maile na adres frasunekblog@wp.pl

Lub odwiedzić (napisać do mnie) mnie tu :


   

1 komentarz:

  1. Nie zrozum mnie źle, trochę bałam się napisać to na instagramie. Na prawie każdym zdjęciu "selfie"masz tak dziwnie ułożone usta, wydymane?. O wiele ładnej wyglądasz po prostu uśmiechnięta ;* Pozdrawiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń