środa, 28 października 2015

She

Jest jedną z dwóch. Ma długie, ciemne włosy i brązowe oczy o głębokim spojrzeniu, które niesie szczerość i ciepło. Była, jest i wiem,że będzie ze mną zawsze. Kiedy byłam na dnie, ona całymi siłami próbowała mnie podnieść. Udało jej się. Jest po prostu kimś, z czyjej obecności w moim życiu jestem dumna.






Przyjaźń jest dla mnie
Rozmową, która rozpoczyna się w dniu poznania i nigdy się nie kończy.
Pomocą, którą niesie bezinteresownie.
Zaufaniem, które nie ma granic.
Krytykiem, najszczerszym i najprawdziwszym.
Bliźniaczą duszą. Tego nie potrafię rozwinąć.

Ktoś,kto ma choć jednego przyjaciela, jest najbogatszym i najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Dlaczego? Bo nie ma nic cenniejszego niż świadomość,że jest ktoś, kto jest odzwierciedleniem Ciebie i zawsze, w chwilach zwątpienia, przypomni Ci kim jesteś i jak wiele jesteś wart...




Ilość imprez na których byłam z dziewczyną ze zdjęcia nie przekroczy pięciu. Za to ilości wypitych z nią kaw i przepłakanych filmów nie zliczę. Dokańczamy po sobie zdania, nasze myśli płyną jednym nurtem, rozumiemy się bez słów. Gdybym miała opisać, co razem przeżywałyśmy, wydaje mi się, że wprowadziłabym Cię czytelniku w zdumienie. Czasami myślę, że Pan Bóg napisał dla nas ten sam scenariusz życia... Tylko dla niej dwa lata wstecz.




SNAPCHAT ~ CZESCLOLA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz