wtorek, 1 marca 2016

Maseczka DIY z glinki zielonej


Witajcie! ♥






Jestem wielką fanką maseczek i rozpieszczam nimi swoją twarz raz/dwa razy w tygodniu. Stosowałam ich naprawdę dużo, mam kilka swoich ulubionych, dziś po przetestowaniu tej maseczki dołącza ona do grona ulubieńców ♥


 MASECZKA DIY Z GLINKI ZIELONEJ 


Do wykonania tej maseczki będziemy potrzebować :
  • Glinki zielonej w proszku - do kupienia w niektórych aptekach, sklepach zielarskich(Kłodzko-rynek) oraz w internecie
  • Trzech kapsułek aktywnego węgla - który jest w każdej domowej apteczce
  • Wody








Może wspomnę coś o właściwościach...

Glinka zielona zawiera mikroelementy oraz sole mineralne, przez co idealnie pielęgnuje, wygładza, oraz OCZYSZCZA skórę twarzy. Usuwa martwy naskórek, doskonale walczy z trądzikiem, WĄGRAMI, rozszerzonymi porami.


Węgiel aktywny doskonale usuwa toksyny z organizmu, jak i ze skóry. Usuwa nadmiar tłuszczu gromadzącego się w skórze oraz w porach.

Można więc zauważyć, że ta maseczka jest głównie oczyszczająca i regenerująca!


Przygotowanie :

  1. Wsyp trzy kapsułki węgla aktywnego do miseczki
  2. Wsyp glinkę na oko - mniej więcej tyle, ile jest węgla
  3. Dodaj niecałe pół kieliszka wody
  4. Wymieszaj
Ja nakładam maseczkę pędzlem języczkowym i jest to najłatwiejsza opcja, nakładając ją dłońmi możemy się nieźle ubrudzić ;)

Maseczkę trzymam na twarzy do wyschnięcia - tzn. około 15-20 minut, następnie zmywam ręcznikiem papierowym nasączonym ciepłą wodą.


Nic tylko iść do Top Model! :D

Efekty :

Skóra jest niesamowicie oczyszczona! Pory zmniejszone, brak suchych skórek, wągry częściowo zniknęły, skóra jest odświeżona do granic możliwości, zniknął martwy naskórek, co czuć bez dwóch zdań. Mam zamiar zastosować kurację oczyszczającą (2x w tygodniu przez 2/3 tygodnie) , słyszałam, że można w ten sposób wyzbyć się wągrów! 




   

6 komentarzy:

  1. Sprobuj tez dodac do tej maseczki troszke spiruliny w proszku (algi) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzywasz cala saszetkę na jedna maseczkę jedna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tak jak pisałam - tyle ile wegla, tzn około łyżeczki/ 1,5 łyżeczki :)

      Usuń